1396: امضای تفاهم نامه انجمن تحقیق و توسعه جهت ارزیابی و رتبه بندی مراکز تحقیق و توسعه در سطح کشور
1396: ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده موتور سیکلت
1396: ورود به بازار ارزیابی خدمات پس از فروش ماشین آلات کشاورزی از طریق تدوین دستورالعمل مربوطه
1396: طرح ریزی فرآیند پیش ارزیابی خدمات فروش خودرو
1396: طرح ریزی مدل ارزیابی رتبه بندی فنی و کیفی محصولات صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات و امضای تفاهم نامه ارزیابی با انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع
1396: ورود به حوزه مشاوره غیر خودرویی در نظام بانکی کشور
1396: اخذ مجوز ارزیابی شرکت های وارد کننده صنایع غذایی ، آرایشی و بهداشتی از سازمان غذا و دارو برای اولین بار
1396: رایزنی در خصوص طراحی جایزه ملی خدمات با همکاری دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی
1395: طراحی پورتال واحـد مهندسی بازرسی خدمـات با هـدف آشنایی بیشتر مشتـریان با فعالیت های تخصصی این واحد به جهت دستیابی به مرجع ارزیابی خدمات در کشور و دستـرسی آنلایـن شرکتهای عرضه کننده خودرو به نتایج ارزیابی
1395: تدوین دستورالعمل جامع ارزیابی خدمات فروش خودرو به جهت شروع ارزیابی این فرآیند در کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو با درآمد ارزیابی بیش از 20 میلیارد ریال در سال
1395: تدوین پیش نویس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده لوازم خانگی
1395: طراحی اولین بانک متخصصین صنعت خدمات پس از فروش خودرو
1395 : شروع پروژه های ارتقا خدمات آموزشی در وزارت ورزش
1395 : انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه تهران در راستای اجرای پروژه های مشترک با موضوع دانشگاه و صنعت
1394 : بازوی اجرایی وزارت راه و شهرسازی در خصوص ارزیابی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و مدیران فنی پایانه های استان تهران
1394 : بازنگری نخست آئین نامه اجرائی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط کارگروه های تخصصی خودرو و مشارکت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
1393 : تدوین دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت ماشین آلات، موتورسیکلت و تریلر
1393 : بازنگری چهارم دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت با مشارکت کارگروه های تخصصی خودرو
1393 : ورود به حوزه ارزیابی خدمات در حوزه صنعت ریلی
1392 : اجرای پروژه های ارزیابی خدمات در سازمان ها ، اصناف و شرکت های خدمت محور
1391 : آغاز اجرای پروژه های ارتقا کسب و کار و مراقبت از مشتریان در صنایع خودرویی
1390 : بازنگری سوم دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و با مشاركت صاحب نظران صنعت خودرو
1389 : تدوین و تصویب آئین نامه اجرائی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط هیئت وزیران
1388 : تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شورای اسلامی
1386 : تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط مجلس شورای اسلامی
1387 : بازنگری دوم دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و با مشاركت صاحب نظران صنعت خودرو
1385 : بازنگری نخست دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و با مشاركت صاحب نظران صنعت خودرو
1382 : تدوین و تصویب دستورالعمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو در ستاد سياستگذاري خودرو
1381 : ویرایش دوم الزامات خدمات پس از فروش توسط وزارت صنایع و معادن با همکاری شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و سایر صاحب نظران صنعت خودرو
1377 : ویرایش نخست الزامات خدمات پس از فروش توسط وزارت صنایع و معادن با همکاری شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و سایر صاحب نظران صنعت خودرو
1376 : آغاز فرآیند ارائه خدمات در زمینه مشاوره سیستم های مدیریتی با توجه به نیاز کشور
1375 : ماموریت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نسبت به بررسی شرایط وضعيت خدمات پس از فروش شركتهاي خودروساز بر اساس الزامات مذكور
1373 : تدوین الزامات خدمات پس از فروش توسط وزارت صنایع و معادن با همکاری شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و سایر صاحب نظران صنعت خودرو
ارزیابی و رتبه بندی خدمات سازمانها و اصناف
مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و اجرای پروژه های ارتقا کسب و کار
برای برقراری ارتباط با ما می توانید از فرم زیر استفاده نمایید
منتظر نظرات شما هستیم